Bochtentraining Jeugdschaatsen

Ook dit jaar worden er door de sectie jeugdschaatsen van de baanvereniging Hoorn weer  meerdere bochtentrainingen georganiseerd. Deze trainingen vinden plaats op de 30*60 m (ijshockey) baan. De bochtentraining is voor alle ijsclubs en dus ook voor de jeugdschaatsers van IJsclub Hoorn.

De nu geplande data zijn:

• Vrijdag 8-12 tussen 18.10 en 19.10 (als je meedoet begin je in de reguliere les, doe je niet mee dan gaat de reguliere les gewoon door.
  • Vrijdag 2-2 -2024 (exacte tijdstip nog onbekend)

Er zal waarschijnlijk ook nog 1 bochtentraining gepland worden op de vroege zaterdagochtend. De data hiervan zijn nog niet bekend.

Definitieve deelname en tijdstip wordt nog bevestigd
Indien je voor 8-12 inschrijft krijg je zo snel mogelijk een bevestiging of je daadwerkelijk mee kunt doen. Indien je voor een andere datum inschrijft volgt op een later tijdstip een bericht of je mee kunt doen. Er is een beperkt aantal plekken dus deelname op je voorkeurstijdstip kunnen we helaas niet garanderen.

Inschrijven
Inschrijven voor vrijdag 8-12 kan tot uiterlijk maandag 4 december 20.30 uur. Gaat je voorkeur uit naar een andere dag dan heb je t/m 15 januari de tijd om je voorkeur aan te geven.

Kleding
Het is tijdens de bochtentraining verplicht om een goed passende helm te dragen. Verder zijn uiteraard handschoenen verplicht en is het de tip om niet te losse kleding aan te trekken.

Heb je nog vragen stuur dan een mail naar schaatsen@ijsclubhoorn.nl