Westfrieslandtocht

Het schaatsseizoen sluiten we feestelijk af met de Westfrieslandtocht en de  diploma-uitreiking. Voor alle jeugdleden van de vrijdagavond en zaterdagochtend.
De Westfrieslandtocht is een barre stempeltocht door het Westfriese landschap met een sterke tegenwind, waarbij de deelnemers moeten oppassen voor wakken. Ook moeten zij klunen, door tunnels en onder bruggen door schaatsen. De hele ijsbaan is versierd en natuurlijk is er ook een echte koek-en-zopie tent en een blaaskapel. Familieleden zijn van harte welkom om de kinderen aan te moedigen!
Dus geef je snel op!

Wanneer mag je meedoen
Als lid bent van IJsclub Hoorn en één van onze jeugdtrainingen volgt kun je gratis deelnemen aan de Westfrieslandtocht.

Inschrijven kan tot woensdag 6 maart 10:00 uur.

Start en finish
Start zaterdag 9 maart vanaf 08:00 tot 09:00 vanaf het middenterrein.
Finishen stempelkaart vol

De route
We schaatsen via Schellinkhout, Venhuizen, Hoogkarspel,  Onderdijk, Stempelpost Medemblik,  Opperdoes,  Ursem,  Wognum, Avenhorn,  Hoorn & Scharwoude/Grosthuizen (Finish)

Na afloop
Je stempelkaart kan bij de diploma uitreiking in de Hoge Noor tussen 09:00 – 10:30 worden omgeruild voor een medaille.

Heb je nog vragen stuur dan een mail naar jeugd@ijsclubhoorn.nl